18 октомври, 2006

daily, 17.10

Дребни неща, покрай които отивайки към офиса сутринта съжалих, че не нося фотоапарат със себе си. Като това как на мястото пред испанската гимназия, където предния ден стояха 3 цветни контейнера за разделно събиране на боклук, сега имаше само един изправен с останките от другите 2 до него, напълно стопени. Останки от разтопена пластмаса. Какво е било мога само да гадая. Как е постигнато, също.
Около Паметника на Съветската армия в Борисовата градина пък разлепени приканващи плакати, от тип "извадени от домашен принтер". Човешка физиономия, изразяваща единствено страх и болка във фон. Споменаваше се fight club. Подканваше се 'join us'. Имаше мейл адрес, а може би и още нещо, но спирането ми беше доста за кратко. Дали нов породен култ към идеите на Chuck Palahniuk от едноименния роман и реализирания по него филм, станал доста по-известен? Дали си нямаме вече истински fight club, създаден там някъде по тъмните ъгълчета в центъра на София?.. Вероятно не бих искал да разбера това. Плашещо е.. Тема за размисъл. Докъде е възможно да се стигне..

Така започна денят. Продължи в обичайното си работно темпо. Прекъснато по някое време от виц от тези, които се прехвърлят по icq от човек на много хора, и всеки от тях на още много.. icq формата на старото понятие chain mail. Странно ми е дори на самият мен, че искам да го споделя тук :) На тези, до които по случайност не е стигнал. Мен поне ме разсмя:
Влизам си аз в магазина през студения сезон и съм пазарувал не повече от 5 минути. Излизам и гледам - моторизиран катаджия пише акт. Викам:
- Аре бе пич, дай си почивка.
Той мрачно продължава да пише. Викам.
- Аре бе пич, щ'ти врътна една свирка.
Онзи ожесточено лепва акта на прозореца и започва да пише нов за несменени летни гуми.
- Абе пич, ти си шибан скинар ... аре бе!
Още не е приключил, лепва го на прозореца и започва нов. Този път за някаква пукнатина на прозореца. Това продължава повече от 20 минути. За всяка провокация, той започва нов фиш. Не ме е еня. Моята кола е на по-следващата пресечка. Просто мразя полицаите.

Няма коментари: