26 ноември, 2007

Vienna Teng - music for the soul

Vienna Teng - нежна, отпускаща, красива музика.. Попаднах на нея през един стар пост на Ани, последвах линка и.. познай какво звучи в последните часове тук при мен.

Vienna е от тайландски произход, но е родена в Щатите и там протича целият й живот дотук. Започва да свири на пиано на 5, написва първата си песен на 6, а на 16 издава собствен албум от инструментали - изненадващо на този фон завършва Компютърни науки в Станфорд, за да продължи с кариера като софтуерен инженер в Cisco Systems. До момента (2002-ра), в който оставя софтуерната индустрия и подписва договор с независимия музикален лейбъл Virt Records. Следват албумите "Walking Hour" (2002), "Warm Strangers" (2004), "Dreaming Through the Noise" (2006).

Един дълбок, красив глас.. и нежната музика, която създава - това е за мен първият допир с Vienna Teng.





Официалният сайт на Vienna Teng (от който може да бъде слушана и изтеглена музиката й)

Vienna Teng biography as interview

Vienna Teng biography (@ ChinatownConnection.com, с възможност за теглене в mp3 формат на някои от песните й)

Официална биография на Vienna Teng (@ Rounder Records)

Vienna Teng @ Wikipedia

Vienna Teng @ YouTube

и онзи пост на Ани, през който я открих

и онзи пост на An, през който пък Ани я е открила

2 коментара:

Анонимен каза...

:-)))

Някой май доста се е запалил, а?

Благодаря, че си наминал при мен, а албумчето ако не успееш да си намериш, някой ден ще го кача някъде.
Само да не обещавам, че и така не ми стига времето дори да се грижа за сайтчето си...

T. каза...

Успя да ме отпусне, да ми даде положителен заряд :) За пръв път от доста време.. Дали заради музиката й, дали заради всичко около мен, съчетано с въпросната мелодия и глас..
Сигурно ще се разтърся в някой момент. Но и това, което успях да си сваля дотук, а и слушането онлайн, даде своя ефект върху ми ;)