23 юли, 2007

How to change the world: Guy Kawasaki's experience with truemors.com

Една забавна история, поднесена по забавен начин, на която попаднах в поредния бюлетин на SitePoint (SitePoint tribune #352, 15.06.2007.) - опитът на Guy Kawasaki с пускането на един интересен експеримент онлайн - http://truemors.com/ :) . Сайтчето е чудато като идея, къде забавно, къде глупаво. Но ефектът е неоспорим.
- 14 052 уникални посетители в първия ден на пускането
- 261 214 page views в същия този първи ден
- 405 потребителски мнения на сайта пак тогава
- само 3 часа онлайн преди сайтът да бъде хакнат за първи път
- 36 часа преди Yahoo! да го изключат от хостинга си, заради прекалено многото трафик
- 2 дни преди да бъде обявен от Inquirer за най-лошият сайт правен някога (и 246 210 бързи нови импресии в резултат)
- 315 000 кликания през Google след само 11 дни онлайн
- и всичкото това на обща цена от $12107, 7.5 седмици за пускане, 55 запазени близки домейна, etc.

Това са само част от споделените числа :)
Полезен experience ;)
Guy Kawasaki's "By The Numbers: How I built a Web 2.0, User-Generated Content, Citizen Journalism, Long-Tail, Social Media Site for $12,107.09"

Няма коментари: